Socialbox Horecava
‘De Socialbox zou zo goed staan in hotels of restaurants’, kregen we vaak te horen. Dan gaan we ons geluk beproeven bij de Horecava dachten we. We maakten een momentje rust in de hectiek van de drukke beurs. 

Enorme stands, druk pratende verkopers, de geur van vers bereid eten. De Horecava kan je gerust een consumptie city noemen. De prikkels zijn na 3 stappen al zo erg dat het voelt of je een hele dag gewerkt hebt. Moe. Zo zagen veel mensen eruit die langs ons standje liepen. En dus bedachten we een oplossing. We gaven mensen even rust, door ze een boekje te geven met een puzzeltje. ‘Voor als je even ontspanning nodig hebt’, vertelde we er dan bij. 

 
Je zag duidelijk dat het de mensen goed deed. Een echt verhaal, even met iemand praten die me niets probeert te verkopen maar om me geeft. En zo was het ook. Natuurlijk vertelde we gepassioneerd over onze Socialbox producten, maar belangrijker: we wilden leuke en inspirerende gesprekken aangaan met de beursganger. Dat werd gewaardeerd. 
2 dagen Horecava. Wat blijft een beurs toch een onwijs toffe achtbaan. Het allerleukste? We kregen best wat mensen langs onze stand die de Socialbox al kende. ‘He, dit ken ik!’, of: ‘Ik heb 1 van jullie mooie producten thuis staan en het helpt me echt om meer offline te zijn.’ Op die momenten kijken Lobke en ik elkaar even aan. Dat geeft energie om nog veel meer mensen te bereiken. 
 
Wil je weten welke toffe startups er nog meer op de Horecava stonden? Kijk dan even op: https://www.horecava.nl/nieuws/startuplab/
Add to cart